Filmes, canallas, palestinos e destinos
A MELLOR PEL?CULA NORTEAMERICANA seguramente que a fixo un ruso. Andrei Konchalovsky non s¨® fixo esa Siberiada con tanto cari?o sen¨®n que deu The runaway train (El tren del infierno), a m¨¢is l¨ªrica expresi¨®n da dram¨¢tica ¨¦pica da desesperaci¨®n.
Sempre nos ven mellor os que ve?en de f¨®ra, eles traspasan a nosa imaxe e ven no noso coraz¨®n.
NON BASTA O TALENTO EXPRESIVO, a¨ª est¨¢n Leni Riefens- tahl ou Tarantino, o produtor de Hostel. Un imb¨¦cil pode ser quen de representar con talento calquera canallada, pois sempre houbo quen servise aos desexos m¨¢is miserabeis.
NON SEI SE A ARTE DEBE SER MORAL ou amoral. Mais probabelmente non poida ser inmoral. (Ou non deba?) En todo caso,
UNHA ARTE QUE DESHUMANICE non est¨¢ completa, est¨¢ mancada.
HAI QUEN DI QUE DEFENDE A ISRAEL, de quen? Dos palestinos encerrados nun gueto, apartheid? Que nome ten o roubo das casas e a terra, a auga, a destrucci¨®n dun pobo?
? CERTO QUE NO IR?N o presidente do Goberno ameaza cun arma que a¨ªnda non ten ao Estado israel¨ª, que si ten bomba at¨®mica e todo o armamento fornecido por Estados Unidos.
? certo que ese barall¨¢n bad¨²a e bate no peito, ante iso s¨® cabe o rexeitamento. Mais que Israel se vista de v¨ªtima ¨¦ totalmente obsceno. Como tam¨¦n ¨¦ obsceno que o mundo contemple a destrucci¨®n dos palestinos, a destrucci¨®n das vidas de cada vello, vella, home, muller, neno, nena encerrado en eses acampamentos de refuxiados...
LONXE DO MEU PA?S, noutro huso horario, dec¨¢tome de que non existe a "actualidade", pois aqu¨ª as noticias de al¨® apenas chegan: a actualidade ¨¦ outra distinta. As¨ª que iso que nos envolve, e nos atordoa, ese ru¨ªdo que v¨¦n de f¨®ra ten tanto de "actualidade" como de "localidade", m¨¢is que ver co tempo actual ten a ver co lugar actual.
AI, IR HOXE A AM?RICA XA NON LLES ? IR A AM?RICA, non ¨¦ o que foi. Son uns euros e mais unhas horas de avi¨®n. M¨¢is nada.
Que de contado vai desaparecendo das nosas vidas todo dramatismo. Non hai decisi¨®ns dram¨¢ticas, ou sequera grandes. Axi?a desaparecer¨¢ o destino (Ou xa desapareceu hai tempo? Foi coa entrada na Uni¨®n Europea? Antes? Logo de que Franco afusilase aos ¨²ltimos? Cando ser¨ªa?)
Tu suscripci¨®n se est¨¢ usando en otro dispositivo
?Quieres a?adir otro usuario a tu suscripci¨®n?
Si contin¨²as leyendo en este dispositivo, no se podr¨¢ leer en el otro.
FlechaTu suscripci¨®n se est¨¢ usando en otro dispositivo y solo puedes acceder a EL PA?S desde un dispositivo a la vez.
Si quieres compartir tu cuenta, cambia tu suscripci¨®n a la modalidad Premium, as¨ª podr¨¢s a?adir otro usuario. Cada uno acceder¨¢ con su propia cuenta de email, lo que os permitir¨¢ personalizar vuestra experiencia en EL PA?S.
En el caso de no saber qui¨¦n est¨¢ usando tu cuenta, te recomendamos cambiar tu contrase?a aqu¨ª.
Si decides continuar compartiendo tu cuenta, este mensaje se mostrar¨¢ en tu dispositivo y en el de la otra persona que est¨¢ usando tu cuenta de forma indefinida, afectando a tu experiencia de lectura. Puedes consultar aqu¨ª los t¨¦rminos y condiciones de la suscripci¨®n digital.