La perspectiva com a eufemisme
Quan s¡¯afirma que el g¨¨nere ¨¦s una construcci¨® social i es parla de la transici¨® de sexe i l¡¯anormalitat del comportament heterosexual, sembla que estem davant de la revoluci¨® cultural m¨¦s absurda
Quan, amb la fatu?tat servil de qui escampa els fums de la nova religi¨® occidental, s¡¯afirma que el g¨¨nere ¨¦s una construcci¨® social i al mateix temps es parla de la invisibilitzaci¨® de la dona, la transici¨® de sexe i l¡¯anormalitat del comportament heterosexual ¡ªcom fa, per exemple, la directora de l¡¯Instituto de la Mujer¡ª; quan tot aix¨° es proclama com una ci¨¨ncia per tots els canals disponibles i les autoritats ho imposen com una veritat revelada, tot sembla indicar que el que ens va atrapant cada dia m¨¦s en el seu cercle tancat ¨¦s, probablement, la revoluci¨® cultural m¨¦s absurda de qu¨¨ h¨¤gim tingut mai not¨ªcia.
El que va comen?ar fa d¨¨cades com una extravag¨¤ncia dels pa?sos angl¨°fons i a poc a poc va anar establint la seva hegemonia a les universitats nord-americanes s¡¯ha anat estenent sense traves per tot el m¨®n occidental. Mim¨¨ticament prostrades al deliri postmodern, les universitats espanyoles ja s¡¯han posat a desplegar el seu pla de xoc, i a Catalunya, l¡¯Ag¨¨ncia per a la Qualitat del Sistema Universitari, que des de fa anys s¡¯aplica, amb els seus refinaments burocr¨¤tics, a fer la vida impossible als professors, ha trobat ara en la introducci¨® de la perspectiva de g¨¨nere un instrument ideal per acabar amb la llibertat de c¨¤tedra. Perqu¨¨ la perspectiva ¨¦s en realitat una ideologia de vocaci¨® totalit¨¤ria, i tot el document marc que ha elaborat aquest organisme amb l¡¯excusa de la igualtat est¨¤ impregnat de la idea antiigualit¨¤ria segons la qual l¡¯exercici de les facultats intel¡¤lectuals dep¨¨n del sexe (del g¨¨nere) i de les diferents inclinacions sexuals de cada individu.
Com a animals que som, les persones observem comportaments emocionals diversos segons el sexe que ens determina des de la concepci¨®, per¨° si alguna cosa esborra les difer¨¨ncies ¨¦s l¡¯¨²s de la ra¨® i l¡¯elevaci¨® de l¡¯esperit: en nom de la igualtat, es vol destruir l¡¯¨²nica experi¨¨ncia humana en qu¨¨ la igualtat ¨¦s possible. A tal efecte, s¡¯insinua que la bibliografia de les assignatures s¡¯hauria de regir per criteris de paritat i que els professors haurien d¡¯usar el llenguatge inclusiu i buscar, en tots els documents de treball, l¡¯acci¨® oculta del dimoni patriarcal.
Per avalar el desprop¨°sit, no s¡¯estan de citar fonts radicals que ataquen amb f¨²ria el pensament liberal que ha il¡¤luminat el progr¨¦s d¡¯Occident, com si altres veus autoritzades no haguessin posat en evid¨¨ncia les pretensions del deliri de g¨¨nere. Per¨° la derrota del pensament ja sembla inevitable: la societat ja est¨¤ massa intoxicada i em temo que una gran majoria de docents se sotmetr¨¤ a les instruccions que rebi de l¡¯autoritat amb la submissi¨® tena? dels penitents.
Tu suscripci¨®n se est¨¢ usando en otro dispositivo
?Quieres a?adir otro usuario a tu suscripci¨®n?
Si contin¨²as leyendo en este dispositivo, no se podr¨¢ leer en el otro.
FlechaTu suscripci¨®n se est¨¢ usando en otro dispositivo y solo puedes acceder a EL PA?S desde un dispositivo a la vez.
Si quieres compartir tu cuenta, cambia tu suscripci¨®n a la modalidad Premium, as¨ª podr¨¢s a?adir otro usuario. Cada uno acceder¨¢ con su propia cuenta de email, lo que os permitir¨¢ personalizar vuestra experiencia en EL PA?S.
En el caso de no saber qui¨¦n est¨¢ usando tu cuenta, te recomendamos cambiar tu contrase?a aqu¨ª.
Si decides continuar compartiendo tu cuenta, este mensaje se mostrar¨¢ en tu dispositivo y en el de la otra persona que est¨¢ usando tu cuenta de forma indefinida, afectando a tu experiencia de lectura. Puedes consultar aqu¨ª los t¨¦rminos y condiciones de la suscripci¨®n digital.