Mentiras, drogas e flamenco
O MEMORIAL DO HOLOCAUSTO EN BERL?N ideado por Peter Einsenman. Ese espazo sepulcral crea un centro grave na cidade, un burato que traspasa o noso mundo, o presente, e con¨¦ctao co outro mundo, o mundo dos mortos. ? un lugar que trascende.
QUE CONTRASTE COA BANALIDADE QUE O MESMO ARQUITECTO constr¨²e entre nosoutros, esa Cidade da Cultura trivial, espectacular. Manifestaci¨®n obscena da sacralidade do poder e do di?eiro empregado da forma m¨¢is salvaxe. A cultura como deshumanizaci¨®n.
E, CON TODO, CANDO HAB?A QUE DICIR ISTO, cando se aprobou ese capricho daquel vello-neno eg¨®latra e bul¨ªmico os que agora levantan a voz denunciando o disparate daquela calaron como petos.
PORQUE OS MEDIOS DE COMUNICACI?N NO NOSO PA?S na s¨²a maior¨ªa foron c¨®mplices.
O XENOCIDIO DOS XUDEUS E XITANOS EUROPEOS DEBE SER LEMBRADO, non aceptamos que se negue, que se queira matar esa memoria. As palabras que minten matan simb¨®licamente. Cada mentira rouba e mata un cacho de realidade. E quen nega ese xenocidio volve asasinar simb¨®licamente a mill¨®ns de persoas. Elimina as s¨²as vidas, elimina mesmo at¨¦ a lembranza de que existiron. ? matar m¨¢is al¨® da mesma morte.
A POL?TICA RACISTA DE ISRAEL COS PALESTINOS non xustifica iso. Nin o xenocidio xudeu xustifica a pol¨ªtica criminal contra o pobo palestino nin tampouco esa crueldade xustifica a negaci¨®n do xenocidio xudeu.
QUE BARCELONA ? 'PERIFERIA' ¨¦ un disparate. Mais d¨ªo sen malicia ningunha, mesmo con simpat¨ªa, un comentarista na radio, persoa moi asisada e sempre cort¨¦s. Que non dir¨¢n os atolados e maleducados.
PERO QU? DROGA TOMA TANTA XENTE DOS MEDIOS MADRILE?OS? Se Barcelona, tan perto sempre de Par¨ªs e da Europa, unha das tres ou catro cidades europeas m¨¢is vivas, ¨¦ periferia para os ide¨®logos en Madrid daquela, cal ¨¦ o centro? O provincianismo centralista, ese ¨¦ o centro. M¨¢goa.
'POR UN MADRID FEDERAL Y ABIERTO' titulei hai anos unha tribuna nun xornal madrile?o. Segue a ser unha consigna. Pode que ut¨®pica.
FLAMENCOS NO PARLAMENTO GALEGO. O noso Parlamento quixo dicir que somos un pa¨ªs e unha cultura aberta. A intenci¨®n non ¨¦ mala, mais sempre o fomos, non hai por que andalo dicindo. Con todo, ning¨²n pa¨ªs que se estime a si propio far¨ªa no seu Parlamento unha versi¨®n do himno nacional nin flamenca, nin hip hop, nin batutsi. Ning¨²n.
S? NO PA?S DOS GALEGOS CABE ALGO AS?. S¨® un pa¨ªs que te?a interiorizado que a s¨²a identidade ¨¦ un problema, unha enfermidade, algo do que se hai que excusar.
- GAITEIROS NO ANDALUZ? Nunca no Parlamento andaluz tocar¨¢n o seu himno con gaitas galegas.
SOMOS GALEGOS, GALEGAS. E que carallo, que cona, pasa?
Tu suscripci¨®n se est¨¢ usando en otro dispositivo
?Quieres a?adir otro usuario a tu suscripci¨®n?
Si contin¨²as leyendo en este dispositivo, no se podr¨¢ leer en el otro.
FlechaTu suscripci¨®n se est¨¢ usando en otro dispositivo y solo puedes acceder a EL PA?S desde un dispositivo a la vez.
Si quieres compartir tu cuenta, cambia tu suscripci¨®n a la modalidad Premium, as¨ª podr¨¢s a?adir otro usuario. Cada uno acceder¨¢ con su propia cuenta de email, lo que os permitir¨¢ personalizar vuestra experiencia en EL PA?S.
En el caso de no saber qui¨¦n est¨¢ usando tu cuenta, te recomendamos cambiar tu contrase?a aqu¨ª.
Si decides continuar compartiendo tu cuenta, este mensaje se mostrar¨¢ en tu dispositivo y en el de la otra persona que est¨¢ usando tu cuenta de forma indefinida, afectando a tu experiencia de lectura. Puedes consultar aqu¨ª los t¨¦rminos y condiciones de la suscripci¨®n digital.